🚭 Триває соціальна інформаційна кампанія «Яскраві вироби — темні наміри» Мета кампанії — підвищити обізнаність населення про агресивні маркетингові стратегії тютюнової індустрії, які спрямовані насамперед на дітей і молодь. 📊 За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий–березень 2025 р.): ▪️ 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби; ▪️ 45% молоді віком 18–29 років також є споживачами; ▪️ 75% молодих людей бачать рекламу ТВЕН (тютюнових виробів електронного нагрівання) та пристроїв для їх використання. 📌 У центрі кампанії — захист дітей і підлітків, які залишаються головною мішенню тютюнової індустрії. 🔹 Знаємо їхні методи 🔹 Зупиняємо вплив 🔹 Захищаємо молодь 💬 Подолання тютюнової залежності — це шлях до зменшення передчасної смертності та збереження здоров’я нації. 📽 Перегляньте соціальний відеоролик «Остерігайся пасток тютюнової індустрії»: 👉 https://drive.google.com/file/d/1f0fUl8HvVIqAmO36RpjzyLZ9PJuvgmx8/view?usp=sharing 🔸 Кампанію реалізує Центр Громадянського Представництва «Життя» за підтримки неприбуткової наукової організації Vital Strategies у співпраці з Центром громадського здоров’я України.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар