🔹 Сьогодні у 4-В, 8-А та 8-В класах відбулась важлива зустріч з капітаном поліції Анастасією Корзун на тему: «Запобігання булінгу, вербуванню та тероризму серед дітей і молоді». 👮‍♀️ Пані Анастасія розповіла учням : ▪️ як розпізнати булінг і кібербулінг; ▪️ як діяти, якщо став свідком або жертвою; ▪️ чим небезпечне вербування та які методи використовують злочинці, зокрема російські спецслужби; ▪️ як уберегти себе в реальному житті та в інтернеті. 👨‍👩‍👧‍👦 До зустрічі в 8-В класі приєдналися і батьки. Для них підготували: 📌 поради, як уберегти підлітків від вербування; 📌 посилання на освітні курси для батьків, дітей та педагогів; 📌 контакти служб, куди звертатися у випадках булінгу чи кібербулінгу; 📌 інформацію про юридичну відповідальність. ✅ Такі зустрічі — важливий крок до формування безпечного освітнього простору та свідомої, відповідальної молоді. Дякуємо за співпрацю Національній поліції України!

Немає коментарів:

Дописати коментар

У межах плану виховної роботи та з метою правового просвітництва учнівської молоді у 7-Б класі відбулася пізнавальна класна година на тему: «Права людини – основа сучасного суспільства». Керівник заходу, Александрова Т.М., у систематизованій та доступній формі ознайомила учнів із ключовими історичними подіями та фундаментальними поняттями в галузі захисту прав людини. Особлива увага була приділена поясненню значення Всесвітньої декларації прав людини та історичного рішення Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 1950 року про встановлення 10 грудня Міжнародним днем прав людини. В ході заняття було роз’яснено структуру, цілі та принципи діяльності ООН, а також її вирішальну роль у підтриманні міжнародного миру та безпеки, розвитку співробітництва між народами та всебічному захисті прав і свобод людини на глобальному рівні. Теоретичний матеріал було закріплено через активне обговорення таких суттєвих категорій, як дискримінація, рівність перед законом, свобода особистості та безумовна повага до прав кожної людини незалежно від будь-яких ознак. Інтерактивна складова заходу передбачала аналіз школярами змодельованих життєвих ситуацій, що сприяло формуванню практичних навичок правової оцінки. Учні проявляли активну позицію, ставили суттєві запитання та аргументували власні висновки щодо необхідності постійного та повсюдного захисту прав людини як запоруки справедливого суспільства. Проведена тематична година сприяла підвищенню рівня правової культури учнів, розвитку критичного мислення та формуванню відповідальної громадянської позиції молоді.