Підсумки фотоконкурсу до Дня української хустки.🎉 Завершилося голосування за найкращі світлини у фотоконкурсі, присвяченому Дню української хустки! Цей захід став чудовою нагодою вшанувати українські традиції та показати неймовірну красу й багатство нашої культури. Переможниці були визначені шляхом відкритого голосування, і ми щиро дякуємо всім учасницям за їхні яскраві образи, а також усім, хто підтримав їх своїми голосами: Шмідт Софія,9-Б клас( 68 балів)- 1 місце Жарчинська Марина,3-Б клас( 62 бали)- 1 місце Чубукіна Марія,3-Б клас( 34 бали)- 2 місце Мирошниченко Дарина,4-В клас( 33 бали)- 2 місце Маглей Уляна,1-А клас( 19 балів)- 3 місце Корзун Поліна,1-А клас(18 балів)- 3 місце Хливнюк Дарʼя,2-А клас(14 балів)-3місце Ми раді відзначити, що це свято об’єднує українців навколо спільних цінностей та любові до рідної культури. Ще раз вітаємо дівчаток та дякуємо всім за участь! Хай українська хустка завжди залишається символом жіночості, мудрості й єдності нашого народу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

У межах плану виховної роботи та з метою правового просвітництва учнівської молоді у 7-Б класі відбулася пізнавальна класна година на тему: «Права людини – основа сучасного суспільства». Керівник заходу, Александрова Т.М., у систематизованій та доступній формі ознайомила учнів із ключовими історичними подіями та фундаментальними поняттями в галузі захисту прав людини. Особлива увага була приділена поясненню значення Всесвітньої декларації прав людини та історичного рішення Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 1950 року про встановлення 10 грудня Міжнародним днем прав людини. В ході заняття було роз’яснено структуру, цілі та принципи діяльності ООН, а також її вирішальну роль у підтриманні міжнародного миру та безпеки, розвитку співробітництва між народами та всебічному захисті прав і свобод людини на глобальному рівні. Теоретичний матеріал було закріплено через активне обговорення таких суттєвих категорій, як дискримінація, рівність перед законом, свобода особистості та безумовна повага до прав кожної людини незалежно від будь-яких ознак. Інтерактивна складова заходу передбачала аналіз школярами змодельованих життєвих ситуацій, що сприяло формуванню практичних навичок правової оцінки. Учні проявляли активну позицію, ставили суттєві запитання та аргументували власні висновки щодо необхідності постійного та повсюдного захисту прав людини як запоруки справедливого суспільства. Проведена тематична година сприяла підвищенню рівня правової культури учнів, розвитку критичного мислення та формуванню відповідальної громадянської позиції молоді.