🇺🇦День Гідності та Свободи: Нас не подолати! Цього дня у 2004 та 2013 роках на столичний майдан Незалежності вийшли небайдужі громадяни. У листопаді 2004-го – щоб захистити своє право на чесні вибори. За дев’ять років – щоб відстояти свою гідність та європейське майбутнє України. Помаранчева революція та Революція Гідності сприяли збереженню незалежності України та сформували українську націю, здатну сьогодні боронити державність зі зброєю в руках. Ці події продовження боротьби за Україну. Пам’ятаймо щодня, якою ціною нам дається наша свобода, гідність та незалежність. Дякуємо усім, хто бореться зі зброєю в руках, працює на фронті та в тилу, наближаючи Перемогу! 🕯Вічна шана полеглим! Сьогодні, згадуючи події тих часів, класні керівники провели виховні години «Україна – країна нескорених!»,Години пам’яті «Пам’ятаємо подвиг Героїв Небесної Сотні», «Гідність – це про Україну»

Немає коментарів:

Дописати коментар

У межах плану виховної роботи та з метою правового просвітництва учнівської молоді у 7-Б класі відбулася пізнавальна класна година на тему: «Права людини – основа сучасного суспільства». Керівник заходу, Александрова Т.М., у систематизованій та доступній формі ознайомила учнів із ключовими історичними подіями та фундаментальними поняттями в галузі захисту прав людини. Особлива увага була приділена поясненню значення Всесвітньої декларації прав людини та історичного рішення Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 1950 року про встановлення 10 грудня Міжнародним днем прав людини. В ході заняття було роз’яснено структуру, цілі та принципи діяльності ООН, а також її вирішальну роль у підтриманні міжнародного миру та безпеки, розвитку співробітництва між народами та всебічному захисті прав і свобод людини на глобальному рівні. Теоретичний матеріал було закріплено через активне обговорення таких суттєвих категорій, як дискримінація, рівність перед законом, свобода особистості та безумовна повага до прав кожної людини незалежно від будь-яких ознак. Інтерактивна складова заходу передбачала аналіз школярами змодельованих життєвих ситуацій, що сприяло формуванню практичних навичок правової оцінки. Учні проявляли активну позицію, ставили суттєві запитання та аргументували власні висновки щодо необхідності постійного та повсюдного захисту прав людини як запоруки справедливого суспільства. Проведена тематична година сприяла підвищенню рівня правової культури учнів, розвитку критичного мислення та формуванню відповідальної громадянської позиції молоді.