«Доброго здоров’я!» – так вітаються українці, а коли прощаються кажуть: «Бувайте здорові!» , тобто зичать здоров’я й практично ніколи не замислюються, скільки сенсу закладено в цих словах. 7 квітня весь світ святкує День здоров'я. З нагоди відзначення Міжнародного дня спорту на благо розвитку та миру (International Day of Sport for Development and Peace) й дня здоров’я учні нашого закладу приєдналися до спортивного флешмобу «Мій особистий рекорд». Кожен мав змогу продемонструвати улюблену вправу з будь-якого виду рухової активності або виду спорту. Здоров’я – це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. У Всесвітній день здоров’я ми зичимо всім його надійного збереження!І Запрошуємо приєднатися до флешмобу 💪🏓⚽🏀

Немає коментарів:

Дописати коментар