1 квітня 2024 року в ОЗЗСО "Лідер", згідно з планом роботи школи на 2023-2024 навчальний рік, відбулася педрада з теми «Дитиноцентризм та гуманізм-головні освітні маркери діяльності педагога» . Заступник директора з ВР Мацюра О.О. та вчителі Ібрагімова С.Ю., Кіркеснер В. О., Алєксеєва А.В., презентували свій досвід роботи щодо реалізації засад дитиноцентризму на уроках та в позаурочній діяльності для формування емоційного інтелекту в учнів. Члени колективу грали в цікаві ігри, розв'язували кросворди, виконували інтерактивні вправи, які можна успішно й корисно використовувати на різних уроках. Асистент вчителя Дегтярьова О.О. провела цікаві тести для діагностування психологічного та емоційного стану педагогів. Плідно й цікаво попрацювали педагоги закладу під час педради, присвяченій такій актуальній темі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

У межах плану виховної роботи та з метою правового просвітництва учнівської молоді у 7-Б класі відбулася пізнавальна класна година на тему: «Права людини – основа сучасного суспільства». Керівник заходу, Александрова Т.М., у систематизованій та доступній формі ознайомила учнів із ключовими історичними подіями та фундаментальними поняттями в галузі захисту прав людини. Особлива увага була приділена поясненню значення Всесвітньої декларації прав людини та історичного рішення Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 1950 року про встановлення 10 грудня Міжнародним днем прав людини. В ході заняття було роз’яснено структуру, цілі та принципи діяльності ООН, а також її вирішальну роль у підтриманні міжнародного миру та безпеки, розвитку співробітництва між народами та всебічному захисті прав і свобод людини на глобальному рівні. Теоретичний матеріал було закріплено через активне обговорення таких суттєвих категорій, як дискримінація, рівність перед законом, свобода особистості та безумовна повага до прав кожної людини незалежно від будь-яких ознак. Інтерактивна складова заходу передбачала аналіз школярами змодельованих життєвих ситуацій, що сприяло формуванню практичних навичок правової оцінки. Учні проявляли активну позицію, ставили суттєві запитання та аргументували власні висновки щодо необхідності постійного та повсюдного захисту прав людини як запоруки справедливого суспільства. Проведена тематична година сприяла підвищенню рівня правової культури учнів, розвитку критичного мислення та формуванню відповідальної громадянської позиції молоді.