У холодну пору року в соцмережах з'являється чимало закликів щодо облаштування годівниць для птахів та дрібних тварин, адже морози — дійсно серйозне випробування. Найпоширеніші проблеми, які чекають на них у цей час, - це дефіцит їжі та тепла.Протягом грудня та січня учні початкової школи відкрили багато нового для себе, зокрема, про те, яких птахів можна годувати взимку, чим саме їх годувати. А головне, як правильно це робити?До Дня годування птахів, який відзначається 3 лютого, учні поділилися власноруч виготовленими годівничками,тим самим взявши участь у Всеукраїнському природоохоронному конкурсі "Годівничка" в шкільному етапі. Для цього пропонуємо до 6 лютого провести голосування й обрати переможця, просимо віддати свій голос за кращу годівничку та малюнок пташки. Роботи переможців відправимо на обласний етап.Усім успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

У межах плану виховної роботи та з метою правового просвітництва учнівської молоді у 7-Б класі відбулася пізнавальна класна година на тему: «Права людини – основа сучасного суспільства». Керівник заходу, Александрова Т.М., у систематизованій та доступній формі ознайомила учнів із ключовими історичними подіями та фундаментальними поняттями в галузі захисту прав людини. Особлива увага була приділена поясненню значення Всесвітньої декларації прав людини та історичного рішення Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 1950 року про встановлення 10 грудня Міжнародним днем прав людини. В ході заняття було роз’яснено структуру, цілі та принципи діяльності ООН, а також її вирішальну роль у підтриманні міжнародного миру та безпеки, розвитку співробітництва між народами та всебічному захисті прав і свобод людини на глобальному рівні. Теоретичний матеріал було закріплено через активне обговорення таких суттєвих категорій, як дискримінація, рівність перед законом, свобода особистості та безумовна повага до прав кожної людини незалежно від будь-яких ознак. Інтерактивна складова заходу передбачала аналіз школярами змодельованих життєвих ситуацій, що сприяло формуванню практичних навичок правової оцінки. Учні проявляли активну позицію, ставили суттєві запитання та аргументували власні висновки щодо необхідності постійного та повсюдного захисту прав людини як запоруки справедливого суспільства. Проведена тематична година сприяла підвищенню рівня правової культури учнів, розвитку критичного мислення та формуванню відповідальної громадянської позиції молоді.