В Україні стартувала ініціатива «Шкільний урок волонтерства». Проєкт покликаний надихнути підлітків 8-11 класів займатися волонтерською діяльністю. Ініціаторами проєкту виступає ГО «Українська Волонтерська Служба» та ГО «Рух Олександра Педана “JuniorS”» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Міністерства освіти і науки та Міністерства молоді та спорту України. 11 січня у Всесвітній день "Дякую",учні 10 класів щиро дякують тренерам "Шкільного уроку волонтерства" за можливість долучитися до проєкту з волонтерского руху. В умовах війни кожен із нас намагається робити все, аби бути корисним. Для дітей, особливо підлітків, дуже важливо також знайти сферу, де вони б могли проявити себе, відчути власну силу та причетність до важливої справи. І волонтерство — один із таких інструментів. Крім цього, завдяки волонтерству можна будувати нові знайомства та навіть запобігати появі тривожності, що є дуже актуальним для українців сьогодні.

Немає коментарів:

Дописати коментар

У межах плану виховної роботи та з метою правового просвітництва учнівської молоді у 7-Б класі відбулася пізнавальна класна година на тему: «Права людини – основа сучасного суспільства». Керівник заходу, Александрова Т.М., у систематизованій та доступній формі ознайомила учнів із ключовими історичними подіями та фундаментальними поняттями в галузі захисту прав людини. Особлива увага була приділена поясненню значення Всесвітньої декларації прав людини та історичного рішення Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 1950 року про встановлення 10 грудня Міжнародним днем прав людини. В ході заняття було роз’яснено структуру, цілі та принципи діяльності ООН, а також її вирішальну роль у підтриманні міжнародного миру та безпеки, розвитку співробітництва між народами та всебічному захисті прав і свобод людини на глобальному рівні. Теоретичний матеріал було закріплено через активне обговорення таких суттєвих категорій, як дискримінація, рівність перед законом, свобода особистості та безумовна повага до прав кожної людини незалежно від будь-яких ознак. Інтерактивна складова заходу передбачала аналіз школярами змодельованих життєвих ситуацій, що сприяло формуванню практичних навичок правової оцінки. Учні проявляли активну позицію, ставили суттєві запитання та аргументували власні висновки щодо необхідності постійного та повсюдного захисту прав людини як запоруки справедливого суспільства. Проведена тематична година сприяла підвищенню рівня правової культури учнів, розвитку критичного мислення та формуванню відповідальної громадянської позиції молоді.