Найціннішою якістю життя людини є здоров’я, що виступає багатоплановим, складним, світоглядним поняттям. Здоров’я — це не тільки відсутність хвороб або фізичних вад, а стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя. Здоров’я – це дар природи. Виховання здорової дитини – одна із задач сучасної школи, тому в гімназії приділяють цьому велику увагу. До Тижня основ здоров'я Жук Тетяна Анатоліївна провела для 8 класів інтелектуальну гру-вікторину"Крок за кроком до здоров'я", а для 9 класів - урок-тренінг "Здоров'я та корисні й шкідливі звички". Діти активно брали участь в опитуванні, цікава гра захопила гімназистів і дала змогу потренувати пам’ять, і повторити правила здорового способу життя. Учні намалювали малюнки до Всесвітнього дня здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар